Сторінка педагога-організатора
Педагог-організатор
Курова Катерина Володимирівна
Є багато правил хороших
Та одне з них таки золоте:
Справжній вчитель ніколи не зможе
Без любові навчати дітей.
І. Олійник
Педагог-організатор у школі планує і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками. Вивчає індивідуальні особливості учнів, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, пропагує здоровий спосіб життя. Співпрацює з педагогами школи, батьками учнів та позашкільними установами і організаціями.
Настановленням та особистим прикладом педагог-організатор повинен утверджувати повагу до принципів справедливості та загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, працелюбства, поміркованості і інших доброчинностей. Зобов’язний додержуватися педагогічної етики, використовувати у своїй професійній діяльності лише гуманістичний підхід до виховання школярів.
Керуючись вищезазначеними посадовими обов’язками, я як педагог-організатор уже впродовж 21 року намагаюся створювати у навчальному закладі сприятливі умови для різнобічного розвитку учнів.
Визначаю такі основні напрямки роботи:
- координація діяльності шкільного органу учнівського самоврядування – учнівського комітету 8-9-х класів та старостату 5-9-х класів;
- проведення тематичних, правовиховних бесід на паралелях 1-2-х, 5-9-х класів;
- організація змістовного позаурочного дозвілля та відпочиноку учнів у формі: тематичних вечорів, єдиних уроків для класних паралелей, презентацій, флешмобів, виступів агітбригад, конкурсів, виставок, змагань тощо;
- залучення учнівського колективу до участі у благодійних акціях, доброчинних заходах, волонтерській діяльності;
- максимальна увага національно-патріотичному вихованню школярів: виховання у них любові, шани та поваги до Батьківщини, її захисників і захисниць, державної символіки, рідної мови, пісні, народних традицій, звичаїв, свят;
- пропаганда здорового способу життя та дбайливого ставлення до власного здоров’я;
- превентивна робота з метою попередження негативних проявів у поведінці дітей та підлітків;
- надання консультативної допомоги класним керівникам у проведенні культурно-масової роботи з учнями;
- співпраця з адміністрацією школи, психологом, соціальним педагогом, бібліотекарями, а також з центрами виховної роботи шкіл міста, організаціями, установами тощо;
- вивчення та впровадження нових форми і методів виховної роботи, використання нетрадиційних, інноваційних підходів до організації діяльності.
Усвідомлення суспільної значущості своєї праці – не порожні слова. На мою думку – це могутня передумова розвитку педагогічної творчості, зростання педагогічної відповідальності, активності, ініціативи, сміливості в прийнятті педагогічних рішень.
Відомий педагог Василь Сухомлинський писав про гармонію трьох понять в педагогічній праці: «треба», «важко» і «прекрасно». З цих трьох мені, як педагогу, доволі часто близьке поняття «важко». Але так вже влаштована людина, що важче легшає, коли зрозуміло, в ім’я чого воно – це важче – робиться.